ingrid-vanuden

Casemanager bij mkbasics

Bekijk vacatures

De schakel tussen het gezondheidsteam, de werkgever en de medewerker

Iedere klant krijgt bij mkbasics één vast aanspreekpunt. In de rol van casemanager ben jij  hiervoor verantwoordelijk. Jij bent het aanspreekpunt voor de klant en adviseur wanneer het aankomt op de wettelijke regels in geval van verzuim.

Jouw rol

Als casemanager ben je een belangrijke schakel tussen de werkgever, medewerker en het gezondheidsteam waarin je aan de slag gaat. In dit team werk je samen met artsen (in opleiding), adviseurs arbeid & gezondheid, arbeidsdeskundigen en natuurlijk collega casemanagers en zorg je samen voor een duurzame re-integratie bij de verzuimende werknemers van een mooie groep klanten. Er is genoeg ruimte voor intervisie en eigen inbreng. 

We kennen als geen ander de waarde van een gezonde werkomgeving. 
Daarom zorgen we goed voor onze medewerkers. Want wat we bij onze klanten willen bereiken, willen we ook voor jou. Bij mkbasics kun je je eigen tijd indelen en werken op een manier die bij jou past.
 

Heb je een vraag?

Neem dan contact op met 
Jotte Tromp, senior recruiter

06-52501364
jotte.tromp@arbounie.nl

Thumbnail Ilse

ingridvanudenmkbasicsnl

Ingrid van Uden

Senior casemanager bij mkbasics

"Wat het zo enorm leuk maakt om bij ons te werken? Voor mij is dat de vrijheid die ik ervaar om mijn werkdagen in te delen zoals ik dat wil en op locaties waar ik dat wil. De ene keer is dat thuis, de andere keer is dat samen met mijn collega’s op kantoor. De rode draad in ons werk is het leveren van kwaliteit, daarom wordt er veel in onze ontwikkeling  geïnvesteerd door middel van bijvoorbeeld (bij)scholing.

We komen zo’n 4 keer per jaar met alle collega’s uit het hele land samen voor overleg en een gezellig samenzijn. Zo voelen ons nog meer verbonden met elkaar!"

Bekijk vacatures